ADVIN



Remarketing

Publikováno dne: 30.8.2013

Máte pocit, že Váš e-shop není na internetu vidět? Že si k Vám zákazníci složitě hledají cestu? Pak je remarketing určen právě Vám!

Cesta k nákupu bývá obvykle velmi složitá. Uživatelé navštíví desítky stránek a rozhodování o nákupu může trvat někdy i několik dní. Remarketing vám zcela jistě pomůže připomenout se potenciálním zákazníkům ve správný čas a zvýšit tak úspěšnost vašich Google AdWords kampaní.

Cílení na publika (remarketing) je způsob, jak oslovit uživatele, kteří dříve navštívili vaši prezentaci (e-shop, webové stránky,…). Toto cílení je ale možné pouze v obsahové síti Google.

 

Vše o remarketingu

Remarketing je metoda cílení internetové reklamy, kterou nabízí systém na PPC kampaně Google AdWords. Jedná se o jednu z možností, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu lidí, kteří již jednou přišli na webové stránky zadavatele remarketingu.

Jak to funguje?

  1. Návštěvníci přichází na Vaše webové stránky či e-shop.
  2. Označení návštěvníků pomocí cookies (prováděno automaticky vygenerovaným kódem).
  3. Zadavatel reklamy vytvoří speciální reklamu pouze pro tyto návštěvníky.
  4. Reklama se zobrazuje návštěvníkům webu na jiných webových stránkách.
  5. Návštěvník přichází zpět na webové stránky.
  6. Návštěvník dokončuje požadované cíle stránek (z návštěvníka se stává zákazník).

Reklamy z remarketingu jsou zobrazovány na všech stránkách, které podporují reklamy Google. Jsou to tedy všechny internetové stránky, které jsou zapojeny do sítě Google AdSense. Mezi takové významné stránky patří např. YouTube a mnoho dalších.

Jak začít s remarketingem?

Pro remarketing můžete ve svém AdWords účtu použít zcela nové kampaně. Nebudete potřebovat ani klíčová slova, ani umístění, stačí pouze vytvořit vhodná publika a vložit reklamy. Využijte vašich znalosti o uživatelích a vytvořte jim reklamy na míru jejich předchozímu chování.


Přečtěte si naše novinky