ADVIN


Postaráme se o marketingovou podporu webu

SEO – optimalizace pro vyhledavače OFF-PAGE

OFF-PAGE faktory

Off-page faktory ovlivňujeme mimo web.

V oboru SEO OFF-PAGE dochází v posledních letech k velkým změnám.
To, co bylo původně naprosto běžnou technikou (zjednodušeně: budování velkého množství málo kvalitních odkazů), která pomáhala webům v lepším umístění ve výsledcích přirozeného vyhledávání, je nyní vyhledavači hodnoceno spíše negativně, nebo dokonce i penalizováno.

Proto se zaměřujeme na tvorbu kvalitního a jedinečného obsahu a s tím souvisejících odkazů umísťovaných na kvalitních, hodně navštěvovaných nebo specializovaných webových stránkách a sociálních sítích.

Kvalitní „copywriting“ (tvorba smysluplných textů) je v dnešním pojetí SEO off-page základní dovedností. Našim klientům sami vytváříme originální obsah, který spolu s vhodnými odkazy publikujeme a často spravujeme kompletní obsah publikovaný na různých sociálních sítích.

Zkratka „SEO“ znamená v českém překladu: Optimalizace pro vyhledavače. SEO je rozdělené do 2 samostatných typů:
SEO ON-PAGE – faktory a způsoby optimalizace samotné webové stránky – kódu a obsahu)
SEO OFF-PAGE – faktory a způsoby optimalizace prováděné mimo web, na jiných webech



Přečtěte si naše novinky