ADVIN



Co je to advergaming?

Publikováno dne: 14.11.2014

Advergaming je moderní nástroj internetového marketingu, který spojuje dvě slova – advertisement a gaming. Jedná se o spojení reklamy a hry, mluvíme tedy o propagaci hraním. V tomto případě není uživatel pouze pasivním příjemcem reklamního sdělení, ale aktivně se zapojuje.

Je to tvorba her, ve kterých je umístěný produkt tak, aby si ho uživatel zapamatoval. Tento druh reklamy se používá za účelem propagace produktů a služeb, zvýšení návštěvnosti stránek, poučení zákazníků, upozornění na nový produkt či službu. Můžeme soutěžně míchat příchutě minerálek, ale stejně tak můžeme se speciálním košem sbírat nepoužitá léčiva, která by neměla být vyhazována do běžného koše a brát si tak ponaučení.

Advergaming také přispívá k budování zpětných odkazů, které napomáhají při optimalizaci pro vyhledávače a povedená hra na sebe dokáže upoutat velkou pozornost třeba i médií.

Většina lidí vnímá advergaming pozitivně a reklama ve formě hry jim nevadí, ba naopak si rádi zadarmo nějakou hru zahrají. Advergaming je proto psychologicky účinnější než například reklama v televizi.


Přečtěte si naše novinky